Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

12 Ekim 2010 Salı

Kulağa hoş geliyor...

Son zamanlarda en severek izlediğim televizyon programı ' 7 günde değişim'... yüzüne bakılmayan kadınlar, yaşının çok altında giyinen kadınlar geliyorlar, önce bir camın arkasındaki görünmeyen jüri o kişi hakkında yorumlar yapıyorlar... Veeee sonra değişim başlıyor.
Değişim sırasında dişler yapılıyor, saçlar kesiliyor, boyanıyor, giyim tarzı değişiyor, alışveriş yapılıyor, gerekirse psikolojik destek alınıyor.
Bu sırada değişime uğrayan ya da uğratılan kişiden en çok duyulan şu cümle oluyor: hmmm, kulağa hoş geliyor.
Ne kadar sonucu olmayan, herhangi bir duyguya bağlanamayan bir cümle bu. Son olarak bu akşam izlediğim eski bir Amerikan filminde de bu cümleyi duydum: hmmm, kulağa hoş geliyor.
Sonu bir yere varmayan yol gibi, hiçbir duygu taşımayan, sizi cevap vermeme lüksünden yoksun bırakan, tipik bir Amerikan yorumu...
Yorumu yapıyorum, konuşuyorum, ama hiçbir şey söylemiyorum= Kulağa hoş geliyor.
Neden, bunun sonunda insana dönüp de, eeee, bunu demen de bana boş geliyor demiyorlar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder