Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

13 Şubat 2011 Pazar

Özgürlük...

Ben biraz paranoyak oldum son zamanlarda.
Zeitgeist filmini izlediğimden beri, dünyayı aslında topu topu beş İsrailli ailenin yönettiğinin açıklandığı bu filmi gördükten sonra, insanları yönetmenin en büyük şeklinin korku olduğunun farkına vardığımdan beri, paranoyak oldum.
Son zamanlarda özgürlük ne demektir diye sorguluyorum, ne kadar özgürüm?
İşte bulduğum cevaplar, belki sizin eksileriniz, belki de artılarınız vardır, hep beraber daha özgür olalım…
Özgürlük, saçlarının rüzgarda uçuşmasını hissetmektir.
Özgürlük, nefes alabilmektir, sağlıklı olabilmek, hastalıklarla uğraşmak yerine anın tadını çıkarabilmektir.
Özgürlük, yerine göre giyinmek, istediğinde pantolon, istediğinde elbise giyebilmektir.
Özgürlük, düşüncelerini söyleyebilmek, fikirlerini beyan edebilmek, çevreye bakabilmektir.
İstediğinde dışarı çıkabilmek, arkadaşını arayabilmek, istediğinde yurtdışına çıkabilmektir özgürlük.
Uçak korkusunun olmaması, yol tutmaması, araba kullanabilmek, sevdiğinin elini tutarak yürüyebilmek, denize çıplak girebilmektir özgürlük.
Özgürlük, kendi zamanını kendin için kullanabilmektir, istediğinde ve sadece kendin için hayır diyebilmektir.
Özgürlük kendi hayatını biçimlendirebilmek, köle olmamaktır.
Özgürlük, istediğin adımları atabilmektir, istediğinde vazgeçebilmek, hata yaptım, bırakıyorum diyebilmektir.
Özgürlük kanatların olduğunu hissetmek, ruhunda bunu hissedebilmektir.

PS: Yorum yapanlara çok teşekkür ederim, nedendir bilmiyorum, bir türlü yorumlara cevap yazamadım. hepinize teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder